De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om in de site te navigeren, of om te voorzien in door jou aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van jouw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker op maat gemaakte reclame en andere informatie te tonen.

Maak kennis met ons team

Laatst aangepast vrijdag, 16 mei 2025, 16.40 u.

Onze coördinatoren, hun adjuncten en de operationele medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor boseigenaars. Zij zorgen voor een sterke en goed georganiseerde werking op het terrein.
Achter de schermen zorgt onze administratief coördinator ervoor dat alle administratie correct verloopt en dat de verslaggeving op punt staat.
Onze boekhouder houdt de financiële touwtjes stevig in handen en ondersteunt bij administratieve taken op teamniveau.
De coördinator houtverkoop neemt de volledige organisatie en opvolging van de houtverkopen voor zijn rekening.
Onze communicatieverantwoordelijke staat paraat om alle interne en externe communicatie in goede banen te leiden.
Het diensthoofd tenslotte behoudt het overzicht: zij stemt af, stuurt bij waar nodig en zorgt ervoor dat elk teamlid het bos door de bomen blijft zien.

Benieuwd wie wie is? Maak hieronder kennis met alle medewerkers.

Wil je meer weten over onze dienstverlening of wil je gewoon eens kennismaken? Bel of mail ons, dan spreken we graag een keer af of komen we op bezoek in jouw bos. Gratis en geheel vrijblijvend. Daarna bekijken we samen wat wij voor jou en jouw bos kunnen betekenen.